سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من پیشواى مؤمنانم و مال پیشواى تبهکاران [ و معنى آن این است که مؤمنان پیرو منند ، و تبهکاران پیرو مال چنانکه زنبوران عسل مهتر خود را به دنبال ] . [نهج البلاغه]
سازمان دانش آموزی استان یزد
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 33373
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
........... درباره خودم ...........
سازمان دانش آموزی استان یزد
سازمان دانش آموزی استان یزد

........... لوگوی خودم ...........
سازمان دانش آموزی استان یزد
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
خبرگزاری کانون دانش آموزی(پانا)[25] . کلمات قصار[9] . داستان کوتاه[4] . اشعار[2] . مدیریت .
............. بایگانی.............
بهار 1386
زمستان 1385

............. اشتراک.............
 
............آوای آشنا............

........... طراح قالب...........


  • انتخاب نماینده دانش آموزان زرتشتی ایران

  • نویسنده : سازمان دانش آموزی استان یزد:: 85/12/3:: 8:50 صبح

    نماینده زرتشتیان ایران در سومین دوره  مجلس دانش آموزی انتخاب شد

    سومین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی کشور ویژه دانش آموزان زرتشتی، در کانون فاطمه الزهرا یزد برگزار شد که در پایان فردخت نمیرانیان به عنوان نماینده زرتشتیان ایران به مجلس دانش آموزی راه یافت .

    وجیهه ظریف: به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی (پانا ) ، محسن مروتی رییس سازمان دانش آموزی استان یزد در این آیین رسیدگی به مشکلات ویژه ای که برای دانش آموزان زرتشتی وجود دارد را یکی از اهداف این سازمان بر شمرد و در ادامه افزود: دانش آموزان  زرتشتی باید ما را دوست و رازدار خود بدانند و ما نیز از حق و حقوق آنان دفاع خواهیم نمود .

    این آیین انتخابات با حضور 28 نفر از دانش آموزان دختر و پسر اقلیت مذهبی زرتشتی برگزار شد و در پایان فردخت نمیرانیان با کسب 10 رای به عنوان نماینده برگزیده و رامتین شهرت با 9 رای به عنوان عضو علی البدل برگزیده شد.

    گفتنی است در پایان این آیین دانش آموزان زرتشتی به بیان پاره از مشکلات خود از جمله نبود پرسش های ویژه کیش زرتشتی در کنکور های آزمایشی اشاره کردندکه موجب افت رتبه آنها می گردد.

    دانش آموزی نیز به توجه نکردن به تعطیلات ویژه کیش زرتشتی در آموزشگاه ها اشاره کرد و گفت: همه زرتشتیان روز5 دی ماه به دلیل سالروز درگذشت پیامبرشان تعطیل هستند ولی در این روز در آموزشگاه ها آزمون سراسری برگزار شد.


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ